Dernière Danse, Indila


Το Dernière Danse, δηλαδή  " Τελευταίος χορός το οποίο ερμηνεύει με την εξωτική  φωνή της η  Indila, είναι ένα υπέροχο τραγούδι που σε μαγεύει, από τη πρώτη στιγμή που το ακούς !
Ο αγώνας του ανθρώπου για μια θέση στον ήλιο...  Α.Χ.







Ο τελευταίος χορός
Ω, γλυκό μου βάσανο
 Γιατί αγριεύεις και ξαναρχίζεις
Δεν είμαι παρά ένα πλάσμα ασήμαντο
Χωρίς Αυτόν είμαι λίγο χαμένη
περιφερομαι  ασκοπα στο μετρό
μ' ένα τελευταίο χορό
για να ξεχάσω τον μεγάλο μου πόνο
Θέλω να ξεφύγω για ν αρχίσουν όλα ξανά απ την αρχή
Ω, γλυκό μου βάσανο


[Refrain] 
Ανακατώνω τον ουρανό, τη μέρα, τη νύχτα
Χορεύω με τον άνεμο, με τη βροχή
Λίγη αγάπη, μια στάλα μέλι
Και χορεύω, χορεύω, χορεύω, χορεύω
χορεύω, χορεύω, χορεύω

Και μεσα στον θόρυβο, τρέχω και φοβάμαι
Μήπως ηρθε η σειρά μου;
Έρχεται ο πόνος
Σ όλο το Παρίσι εγκαταλείπω τον εαυτό μου
Και πετώ, πετώ, πετώ, πετώ, πετώ
[Pont 1]

Μόνο ελπίδα
Στο μονοπάτι αυτό της απουσίας σου
Ζορίστηκα για τα καλά, χωρίς εσένα 
η ζωή μου δεν είναι παρά ένα στολίδι  
που λάμπει, χωρίς νόημα

[Refrain]

[Pont 2]
Μέσα σ' αυτό το γλυκό βάσανο
Για το οποίο έζησα όλες τις προσβολές
Άκου την καρδιά μου πόσο έχει μεγαλώσει
Είμαι ένα παιδί του κόσμου

[Refrain]


Ανακατώνω τον ουρανό, τη μέρα, τη νύχτα
Χορεύω με τον άνεμο, με τη βροχή
Λίγη αγάπη, μια στάλα μέλι
Και χορεύω, χορεύω, χορεύω, χορεύω
χορεύω, χορεύω, χορεύω

Και μέσα στον θόρυβο, τρέχω και φοβάμαι
Μήπως ήρθε η σειρά μου;
Έρχεται ο πόνος
Σ όλο το Παρίσι εγκαταλείπω τον εαυτό μου
Και πετώ, πετώ, πετώ, πετώ, πετώ

Απόδοση από τα Γαλλικά στα Ελληνικά : giatatragoudia.blogspot.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το βάλς των λουλουδιών~Eugen Doga...Grammofon.

ΑΣΤΕ ΜΕ ΜΟΝΟ, Λουίς Θερνούδα