Send Me An Angel



SED ME AN ANGEL

Ο Σοφός άντρας είπε απλά περπάτα σ' αυτό
τον δρόμο
Στην αυγή του φωτός
Ο άνεμος θα φυσά στο πρόσωπό σου
Καθώς τα χρόνια περνάνε
Άκου αυτή φωνή από βαθιά μέσα σου
Είναι το κάλεσμα της καρδιάς σου






Κλείσε τα μάτια σου και θα βρεις
Τη δίοδο έξω από το σκοτάδι
Εδώ είμαι εγώ
Θα μου στείλεις έναν άγγελο
Εδώ είμαι εγώ
Στην γη του πρωινού αστεριού
Ο Σοφός άντρας είπε μόνο βρες τον
τόπο σου
Στο μάτι της καταιγίδας
Ψάξε για τα τριαντάφυλλα στο δρόμο σου
Μόνο φυλάξου από τα αγκάθια
Εδώ είμαι εγώ
Θα μου στείλεις έναν άγγελο
Εδώ είμαι εγώ
Στην γη του πρωινού αστεριού
Ο Σοφός άντρας είπε μόνο ύψωσε 
το χέρι σου
και άπλωσέ το για το ξόρκι
Βρες την πόρτα για υποσχεθείσα γη
Μόνο πίστευε στον εαυτό σου
Άκουσε αυτή  τη φωνή από βαθιά μέσα σου
Είναι το κάλεσμα της καρδιάς σου
Κλείσε τα μάτια σου και θα βρεις
Τη δίοδο έξω από το σκοτάδι
Εδώ είμαι εγώ 
Θα μου στείλεις έναν άγγελο
Εδώ είμαι εγώ
Στην γη του πρωινού αστεριού
εδώ είμαι εγώ
Θα μου στείλεις έναν άγγελο
Εδώ είμαι εγώ
Στην γη του πρωινού αστεριού








"Στον  κάθε ένα από εμάς. όταν ερχόμαστε σ'αυτόν τον κόσμο  ανήκει και ένας φύλακας άγγελος. Κάθε ανθρώπινο όν, ανεξάρτητα από φυλή, πιστεύω, κοινωνικό επίπεδο, εμφάνιση ή μέγεθος, έχει το προνόμιο να έχει στο πλάι του έναν άγγελο που τον συντροφεύει καθ' όλη τη διάρκεια της ζωής του"
David G. Walker, Οι Άγγελοι μπορούν να αλλάξουν την ζωή σου. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το βάλς των λουλουδιών~Eugen Doga...Grammofon.

ΑΣΤΕ ΜΕ ΜΟΝΟ, Λουίς Θερνούδα