LOS RECUERDOS DEL CORAZÓN, Amedeo Minghi

                 

Οι αναμνήσεις της καρδιάς

Είναι ελπίδα,
χαμόγελα,
υποσχέσεις χαράς,
και όνειρα που ονειρεύτηκα.

Και το πρώτο χτύπημα
αγάπη μου, το έκρυψα
πολύ βαθιά μέσα μου,
με πάθος και φόβο...
Και μετά σκέφτηκα 
να ψάξω μια καρδιά 
σαν την δική μου...
Ήρθες εσύ!
Η βροχή θα σταματήσει,
Η ομίχλη θα διαλυθεί,
και ο ήλιος θα ανατείλει.
Οι αναμνήσεις της καρδιάς μου
υπάρχουν μέσα μου,
πετάνε προς εσένα...
Τι μοναδικό ήταν το φιλί της αγάπης,
που γεννήθηκε ανάμεσά μας!
Μπορώ να σε δω κλείνοντας τα μάτια.
Αν κι εσύ αισθάνεσαι, όπως κι εγώ,
Η απόσταση μας ενώνει,
Όλα είναι δυνατά, γιατί είσαι εδώ,
στην καρδιά μου...
Οι αναμνήσεις είναι όνειρα και των δυο,
υπάρχουν εδώ...
Είναι πιο δυνατές από μας...
Πιο ζωντανές...

Απόδοση: Argy57





Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το βάλς των λουλουδιών~Eugen Doga...Grammofon.

ΑΣΤΕ ΜΕ ΜΟΝΟ, Λουίς Θερνούδα